poniedziałek, 24 lipca 2017

Summer | Sun | Dress

  
Jak tam wakacje? Ładna u was pogoda? U mnie bardzo słonecznie i prawie bezchmurne niebo idealne na plażę. Macie jeszcze jakieś plany na resztę wolnego? Może gdzieś wyjeżdżacie, jak tak to dajcie znać w komantarzach ;) Ja za niedługo wybieram się do Egiptu i juz nie mogę się doczekać.

Dzisiaj mam dla was letnią stylizację składająca się z fajnej przewiewnej dżinsowej sukienki, idealnej na ciepłe dni.

Sukienkę złapałam na letnich wyprzedażach w croppie.

18 komentarzy:

  1. Sukienka jest przepiękna
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ślicznie w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajnie, też chciałam pojechać kiedyś do Egiptu :D Super zdjęcia, kombinezon świetny! Widzę, że to już twój 2 powrót i usunęłaś poprzednie wpisy, może z tym powrotem zmieniłabyś nagłówek?
    Pozdrawiam! Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Super sukienka! Fajnie że wracasz do blogosfery! :)

    beyourselfthreel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna sukienka, idealna na ciepłe dni. Zabieraj do Egiptu! Miłego wypoczynku :*

    Zapraszam
    https://happily-pink.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Super sukienka! Na początku myślałam, że to normalne ogrodniczki 😊 Nie widziałam takiej 😊
    www.rinroe.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam takie stylizacje :D

    OdpowiedzUsuń